wzmianka wzmianka
550
BLOG

O pewnym komentarzu i awarii gazociągu

wzmianka wzmianka Energetyka Obserwuj temat Obserwuj notkę 36

Halo Ziemia.
Gaz płynie do Polski szerokim strumieniem. Nie ma potrzeby reaktywować w kraju epoki kamienia wierconego.
Dla utrzymania sprawności umysłowej wystarczą krzyżówki. Pisanie notek przydatnych dla +0.0% (słownie zero procent + wnuk) czytelników w tonie "wy nie wiecie a ja wiem" sugeruje poważne problemy z ego starszego człowieka spychanego przez wiek, biologię i społeczeństwo na bocznicę dziejów.


Taki komentarz zamieszczono u mnie pod notką Odwierty kierunkowe na złożach gazu w Polsce. Moja wczorajsza odpowiedź była, na mój gust zbyt emocjonalna i dlatego dzisiaj odpowiem grzeczniej.

  • Halo Ziemia. -- Witaj, przybyszu z kosmosu.
  • Gaz płynie do Polski szerokim strumieniem. -- Po dwóch godzinach przestał płynąć: Awaria gazociagu jamalskiego.  Czy maczałeś w tym palce?
  • Nie ma potrzeby reaktywować w kraju epoki kamienia wierconego. -- Po części się z tobą zgadzam. Kupuję też określenie epoki. Sądzę jednak, że utrzymanie wydobycia krajowego na stałym poziomie jest możliwe tylko przez wykonywanie wierceń z większym uwzględnieniem ekonomii. Pisałam już o tym wielokrotnie.
  • Dla utrzymania sprawności umysłowej wystarczą krzyżówki. -- Bzdura. Nie wystarczą.
  • Pisanie notek przydatnych dla +0.0% (słownie zero procent + wnuk) czytelników  -- Dwója. To nie są obliczenia na ułamkach, o których niedawno pisałam, a takie niedoszacowanie.
  • w tonie "wy nie wiecie a ja wiem"  -- Na ten temat też pisałam w notce: Błędne mniemania uwodzą i nie będę się powtarzać.
  • sugeruje poważne problemy z ego starszego człowieka spychanego przez wiek, biologię i społeczeństwo na bocznicę dziejów. -- Trafne spostrzeżenie, panie dziejów. Tego ja jednak nie czynię. Robi to biologia oraz społeczeństwo, którego klasycznym przykładem jest komentator.

________________________________

Bardzo dziękuję Panom, którzy przyszli wczoraj z odsieczą i stanęli w obronie mojej czci niewieściej.

Bardzo dziękuję.

Pies zaszczekał, a mój karawan jedzie dalej, jeszcze nie ze mną, ale za mną.


wzmianka
O mnie wzmianka

Wykształcenie techniczne, praca w zawodzie. Do pisania na S24 namówił mnie wnuk Jędrzej.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Gospodarka