wzmianka wzmianka
176
BLOG

Kim jest obecnie autor tej notki?

wzmianka wzmianka Polityka Obserwuj notkę 3

http://1000.salon24.pl/207604,polityczna-nekrofilia-pis-u


Trudno ustalić prokuratorom winnych tego co się stało pod Smoleńskiem w dniu 10 kwietnia roku pamiętnego.

Oni się policzyli - już dawno. Wiemy nawet kto liczył. Policzmy się i my!

Proszę zapoznać się z linkowaną notką i dyskusją pod nią.

Narracja nie zmieniła się w ciągu siedmiu lat. To co teraz wygadują nekrofile odsunięte od władzy, przerosło moje wyobrażenie. Może uda się komuś ustalić kim jest obecnie autor - gorliwy zwolennik poprzedniej władzy.


Staram się dotrzymywać obietnic, zwłaszcza tych które złożyłam sobie. Od pewnego czasu nie komentuję pod notkami innych blogerów z ważnej i poważnej przyczyny związanej z tą tragedią narodową. Dlatego piszę tę notkę, bo tylko ta droga mi została.

Szukając w swoich komentarzach innego wątku - 

otwierania trumien metalowych przed pochówkiem przez rodziny


- czego byłam świadkiem, trafiłam na swój stary komentarz umieszczony jako pierwszy na ostatniej stronie zbioru:


@millenium 

Należy Pan do tych, którzy mówili "Dobrze się składa!" - składając ofiary Smoleńska do trumien? 

 

Takie miałam w 2010 roku wrażenie obserwując działania rządu. Dobrze im się składało, wszystko! Widzę, jakby to było wczoraj, stojących na schodach Sejmu trzech durniów, którzy uśmiechnięci pozują fotoreporterom jako trzej marszałkowie sprawujący tę funkcję jednego dnia. 

To, co odkryto obecnie w trumnach śp. Generałów pochowanych w Krakowie okrywa hańbą ówczesnego ministra obrony, też z Krakowa. Dlaczego, nie zażądał od swojego zwierzchnika kategorycznie  

otwarcia trumien dowódców NATO zamykanych przez wrogów na ich własnej ziemi?


W odniesieniu do pochówków osób cywilnych, pytam:

Czy otwierano trumny osób poddanych kremacji przed pogrzebem?

Czy był przy tym prokurator?

Czy są protokoły z oględzin i podjętych wówczas czynności?

______________

Dodane 15.06.2017 na wieczną pamiątkę tych smutnych chwil:


image


http://www.se.pl/wiadomosci/polska/trzy-glowy-panstwa-w-jeden-dzien-komorowski-boruse_145404.html

image    



wzmianka
O mnie wzmianka

Wykształcenie techniczne, praca w zawodzie. Do pisania na S24 namówił mnie wnuk Jędrzej.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka