wzmianka wzmianka
301
BLOG

Materiał do rozmów o czasie

wzmianka wzmianka Podróże Obserwuj temat Obserwuj notkę 3

Panie Mariuszu! Opowieść o sobotniej wędrówce w rodzinnym gronie przywołała w mej pamięci mój pobyt tamże. Robiłam wtedy zdjęcia, którymi chcę się z Państwem podzielić. Dokumentują one czas. Jest lipiec 2008 roku. Acha, ja wtedy miałam lat ... trudno policzyć. Bacówka też była młodsza. Dziewczynki? Co wtedy robili Rodzice?


image

Stwierdziłam, że może to być dobry materiał do rodzinnych rozmów o czasie w nowej Rodzinie. Ja edycją tej notki  zamykam wspomnienia,  one są już za mną.

Pozdrawiam serdecznie Uroczą Rodzinę i życzę błogosławionych wędrówek od Tego, który prowadzi Was po właściwych ścieżkach

image

image

wzmianka
O mnie wzmianka

Wykształcenie techniczne, praca w zawodzie. Do pisania na S24 namówił mnie wnuk Jędrzej.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości