wzmianka wzmianka
171
BLOG

Wstępna analiza oglądalności moich notek

wzmianka wzmianka Gospodarka Obserwuj notkę 1

Napisałam już kilka notek na temat działania S24 przed i po transformacji styczniowej 2017 r. Dzisiaj chcę podziękować Pani Bognie oraz zespołowi za obietnicę wdrożenia nowego programu obejmującego możliwość zamieszczania komentarzy bezpośrednio z salonu.

Jeszcze raz chcę podkreślić, że nowe oprogramowanie jest przeze mnie bardzo pozytywnie przyjęte z następujących powodów:

  1. Jestem osobą niedowidzącą i bardzo mnie ucieszyła możliwość zwiększania czcionki w obrębie tekstu podstawowego oraz możliwość czytania tekstu z "książki do czytania". Nie wszyscy piszący dokładają starań, aby ta funkcja mogła być wykorzystana przez osoby czytające w 100%. Potrzebna jest instrukcja jak trzeba wklejać teksty pisane na zewnątrz, aby po opublikowaniu wyglądały tak, jak przewiduje to wbudowany tu edytor.
  2. Przywrócenie możliwości komentowania bez pośrednictwa FB już dzisiaj mnie cieszy, pomimo mojej słabej pozycji jako komentatora.
  3. Planowanie publikacji jest dobre, a nawet bardzo dobre. Każdy może opublikować swój przygotowany tekst w godzinach, w których spodziewa się najlepszej widowni. Korzystam z tej funkcji dość często. Jeśli się czymś zdenerwuję i napiszę w przykrym dla odbiorców tonie, mam czas na ochłonięcie i na dobrą zmianę.
  4. Brakuje mi funkcji cytowania do której był przypisany specjalny wygląd (czcionka, wcięcia)
  5. Cieszy mnie także możliwość analizy swojej działalności na blogu. Przedstawiam wyciąg moich produkcji uszeregowany od największej oglądalności. Pierwszy wynik jest nieobiektywny, bo nie było mnie tu dwa-trzy lata. Notki z Energo24 nie są tu uwzględniane. Kolejne pozycje wskazują, że nie tylko zawodowe notki miały sporą oglądalność.

Początek napisanych przeze mnie notek uszeregowanych w kolejności malejącej
Po prawej liczby: oglądalność, liczba komentarzy. Obecnie oglądalność jest dopisywana w paczkach, po sześć szt.

Tytuł

Data

Dział

Tagi

 

 

Gaz i miedź w jednym siedzą domku

Napisany przeze mnie komentarz do artykułu Gospodarza dotyczącego otwarcia nowego serwisu   Energo24.pl   wzbudził pewne zainteresowanie.  Komentarz...

25.11.2011

12:58

Gospodarka

gaz ziemny, miedź, surowce

4787

6

0

0

Zwiększanie miąższości warstwy produktywnej

W poprzedniej notce wskazałam na polskim przykładzie jaki wpływ na zasobność ma układ przestrzenny warstw gazo- i roponośnych. Zgodzimy się, że tę samą objętość ma kolumna skał o dow...

14.01.2017

14:30

Gospodarka

Energetyka

1192

1

0

0

Gaz z łupków w Ohio

W kwartalniku „Szkoła Nawigatorów” nr 8 wydawanym przez Gabriela Maciejewskiego ukazał się mój artykuł zatytułowany „Polska opowieść o amerykańskich łupkach...

29.04.2016

09:58

Technologie

statystyki, gaz z łupków, wydobycie gazu, utica, marcellus

1105

19

0

0

Dobrze, gdy proste okazuje się krzywe

Jednym z podstawowych gabarytów warstw osadowych w geologii jest miąższość, czyli jej grubość. Mierzy się ją prostopadle do uławicenia podzbiorów wydzielonej warstwy, która zwykle zbudo...

12.01.2017

11:00

Gospodarka

Energetyka

gaz z łupków, geologia

839

1

0

0

Geotermia w Polsce

W poprzedniej notce opisałam w skrócie historię rozwoju geotermii we Francji, kraju o największym udziale energii nuklearnej w bilansie energetycznym. W krótkim okre...

21.04.2016

09:51

Polityka

energetyka, geotermia

822

24

0

0

Zużycie energii w Polsce i dwu krajach Zachodu - polemika z prof. Malinowskim

Sz. Pan prof. Szymon Malinowski Zakład Fizyki Atmosfery, Uniwersytet Warszawski Bardzo Panu dziękuję za zainteresowanie, jakim mnie Pan obdarzył na tym blogu. Namawiałam geologów piszą...

1.09.2016

10:10

Polityka

energetyka jądrowa, francja, niemcy

698

58

0

0

„Łupki na Pomorzu. To były nieprawdziwe i naiwne wizje”

Dziennik Bałtycki. Tak zatytułowano rozmowę z doktorem Pawłem Poprawą przeprowadzoną przez Jarosława Zalesińskiego....

27.10.2016

14:19

Polityka

gaz, gaz z łupków

688

7

0

0

Piąte przykazanie: „Nie zabijaj.”

Po tym pierwszym zakazie dekalogu spodziewamy się wykrzyknika, a jest: „Nie zabijaj” i kropka. Bez dyskusji. Stąd moje „nie” dla kary śmierci, bo jeśli „tak”...

20.10.2010

09:31

Kultura

1maud, zbrodnia

673

4

0

0

Kochamy jubileusze!

Informacja ze strony rządowej:  "W niedzielę, 24 października br., premier Donald Tusk będzie uczestniczył w uroczystościach jubileuszu 11-lecia Programu Rodzinnych...

24.10.2010

22:32

Polityka

jubileusz, rocznica

672

6

0

0

Dlaczego jest i był gaz w kopalni Wieliczka ...

Takie pytanie zadał mi w komentarzu na innym blogu jeden z komentatorów (@CYPRA 14:40 01064 do @WZMIANKA 22:40). Pod cytatem z mojego komentarza zawierającego postulat, „aby naukowcy...

12.03.2015

14:34

Rozmaitości

metan, kopalnia, sól, inowrocław, wieliczka

643

2

0

0

Rokossowski i pochodnie

Pochodnie niesione przez tłum widziałam po październiku 1956 r. na ulicy przed dworcem we Wrocławiu, na którym przesiadałam się w częstych podróżach do pociągu innej rel...

12.10.2010

10:26

Rozmaitości

pochodnie, pochody

626

11

0

0

Polska opowieść o amerykańskich łupkach (cz. I)

Ziemia, błękitna planeta. Jej piękno widziane z kosmosu zachwyca. W obliczu Ziemi dominuje błękit wód oceanów stanowiących ponad 70% powierzchni globu oraz pary wodnej zawieszonej nad ląda...

7.01.2017

12:33

Gospodarka

Energetyka

gaz z łupków, gaz

617

5

1

0

Pokazano nam Króla!

Działo się to w Stalinogrodzie, a może jeszcze w Katowicach. W zawodowej szkole średniej, prasówkami i odprawą przed lekcjami, pewnego dnia zwołano całą szkołę do holu aby pokaza...

13.10.2010

11:41

Rozmaitości

stalinogród, władza ludowa, zdrada

607

3

0

0


Tylko trzy pozycje pochodzą z tego roku, reszta to produkty starsze, a nawet bardzo stare (2010), czyli z początków mojego tu-bycia. Przepraszam, że nie dołożyłam swojej staranności w przygotowanie tabeli, ale jest to typowa chwilówka, więc było mi szkoda czasu, o atłasie nie wspominając.

Dziękuję za to co jest i czekam na możliwość komentowania. Hej!



wzmianka
O mnie wzmianka

Wykształcenie techniczne, praca w zawodzie. Do pisania na S24 namówił mnie wnuk Jędrzej.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Gospodarka