wzmianka wzmianka
235
BLOG

Jakich korporacji jesteś członkiem?

wzmianka wzmianka Społeczeństwo Obserwuj notkę 8

Człowiek uczy się do śmierci, to stara prawda. Chciałam się dowiedzieć czym są korporacje i dowiedziałam się, że mogą być one wszystkim:  https://pl.wikipedia.org/wiki/Korporacja

Przez sam fakt posiadania mieszkania jestem przymusowo członkiem korporacji, tak jak kiedyś przymusowym członkiem ZMP oraz w ZZG.

Korporacjami prawa publicznego są np. gminy (o takiej korporacji mówimy, że jest przymusowa bo nie ma w niej swobody aktu woli członków co do rozpoczęcia lub zakończenia przynależności; do danej gminy przynależy się z mocy prawa przez sam fakt zamieszkiwania na jej terenie).

Czy tylko bezdomność wyzwoli mnie od przymusu bycia członkiem korporacji?  

wzmianka
O mnie wzmianka

Wykształcenie techniczne, praca w zawodzie. Do pisania na S24 namówił mnie wnuk Jędrzej.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo