wzmianka wzmianka
247
BLOG

Odrzucony certyfikat

wzmianka wzmianka Religia Obserwuj temat Obserwuj notkę 2

Odkryłam dzisiaj na swoim blogu piekielnego doradcę, który wieczorową porą przyszedł do mnie z wizytą. Zostawił pod poprzednią notką piekielny certyfikat, który powielam w nowym wątku, aby odpowiedzieć  na propozycję. Te propozycje nie można chyba nazwać cyrografem, dlatego publikuję ten tekst, aby odnotować w swoim komentarzu fakt odrzucenia nadawanego mi drugiego certyfikatu .

Odrzucony certyfikat



Odpowiedź na propozycje:

«Na imię  mi "Legion", bo nas jest wielu»

[Mk 5, 9 Biblia Tysiąclecia]

Po wyrzuceniu musicie sobie radzić sami.

Ja piszę sama dla siebie i od siebie.

Do czytania nie przymuszam.

WZMIANKA

wzmianka
O mnie wzmianka

Wykształcenie techniczne, praca w zawodzie. Do pisania na S24 namówił mnie wnuk Jędrzej.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo