Witam Cię Marynko na blogu, który prowadzę dla Jędrka, mojego wnuka. Od 16 lipca dla Was obojga, bo mój wnuk jest Twoim mężem.
Witam Cię Marynko na blogu, który prowadzę dla Jędrka, mojego wnuka. Od 16 lipca dla Was obojga, bo mój wnuk jest Twoim mężem.
wzmianka wzmianka
248
BLOG

Witaj, Marynko!

wzmianka wzmianka Rozmaitości Obserwuj notkę 10

Zobacz galerię zdjęć:

Jesteście teraz razem, ale szanujcie swoją odrębność. Nie odwracajcie się od siebie. Patrzcie w jednym kierunku - fot. 1
Jesteście teraz razem, ale szanujcie swoją odrębność. Nie odwracajcie się od siebie. Patrzcie w jednym kierunku - fot. 1 Jędrku, tyle detali w tle, ale Marynka niech będzie zawsze w centrum. To z Nią tworzysz nową Rodzinę. Marynko, rozjaśniaj mroki swojemu Mężowi. Bądźcie szczęśliwi. Niech Bóg, którego prosiliście o pomoc ma Was w swojej opiece.
wzmianka
O mnie wzmianka

Wykształcenie techniczne, praca w zawodzie. Do pisania na S24 namówił mnie wnuk Jędrzej.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości