wzmianka wzmianka
315
BLOG

Mój certyfikat pisowski

wzmianka wzmianka Kultura Obserwuj notkę 29

CERTYFIKAT PISOWCA

dla

@WZMIANKA


JA w ramach treningu zaraz dam ci takiego kopa w ten

pisowski zad,

bo trochę się zasiedziałam dziś przy komputerze

ok?

 

JULKA PALMER

Salon24*, dnia 01.03.2015 19:45

Podpis, miejsce i data przyznającego certyfikat

 


* Salon24.pl to miejsce wyjątkowe, gdzie prowadzi się dyskusje na wysokim poziomie. W serwisie swoje blogi mają zarówno znani publicyści jak i zwykli ludzie, którzy czują chęć podzielenia się ze światem informacjami, wiadomościami lub opiniami. [cytat Admin Salon24.pl]


Źródło: komentarz http://sikornik2.salon24.pl/721806,przemowa-doskonala-czyli-nic-dodac-nic-ujac#comment_11719877 

wzmianka
O mnie wzmianka

Wykształcenie techniczne, praca w zawodzie. Do pisania na S24 namówił mnie wnuk Jędrzej.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura