Robin Skynner i John Cleese "Żyć w rodzinie i przetrwać"
Robin Skynner i John Cleese "Żyć w rodzinie i przetrwać"
wzmianka wzmianka
231
BLOG

Salon24 to wielka rodzina

wzmianka wzmianka Rozmaitości Obserwuj notkę 33

Salon24 to wielka rodzina i tu obserwujemy podobne przypadki zachowań.

Rodzina rodzin, które tworzą się na podstawie zależności.


Czytałam tę książkę tuż po pierwszym wydaniu w Polsce. Zrobiłam wtedy zdjęcie obrazka, który pasował do oceny mojego dzieciństwa. Chciałam być motylem, tylko motylem. Byłam zarządzana. 

W sobotę będę uczestniczką zakładania nowej rodziny przez wnuka Jędrka, który namówił mnie do prowadzenia tego bloga.

 

 

wzmianka
O mnie wzmianka

Wykształcenie techniczne, praca w zawodzie. Do pisania na S24 namówił mnie wnuk Jędrzej.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości